piątek, 31 stycznia 2014

Już jestem i bardzo przepraszam ;)

Hejo! To znowu ja chciałam przeprosić za to że była taka przerwa od poprzedniego postu do tego. Em...
o czym by tu napisać?? O już wiem MSP (MovieStarPlanet)! Ok MSP to gra nie na pc i nie do pobrania. Myślę że niektórzy znają już MSP.Możecie mnie zaprosić mój login a może bardziej loginy bo mam dwa konta na które wchodze często czyli Rudzielec158 i Viktoria!@#$. O to one są w tym ArtBook'u
Wiem nie są jakieś piękne żeby je udostępniać no ale i tak są tu ;) ok teraz jeszcze jedno zdjęcie (nie moje)
Ok to na tyle i jeszcze na koniec chcę was jeszcze raz przeprosić i Bye Bye ;)



                                                                                                                                                        Zuzaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz