Google+ Followers

sobota, 8 marca 2014

Znowu jestem!!!

Hejo! To ja i wracam do was! Zastanawiam się oczym zrobić posta hm..... Może chcecie o simsach? Albo o MSP? A może o Star Stable (Nowa gra którą Wikaa znalazła w necie o której niewiele wiem XD)? Jest jeszcze Aion. Mam pomysły w komach napiszcie o jakiej z tych gier mam napisać. Która gra będzie się najczęściej powtarzać o tej napiszę. To tyle z dzisiejszego posta.Bye Bye!                                                                                                                                                                                                                                                                                          ♥Zuzaa♥                          

czwartek, 6 lutego 2014

Konkurs!!

Hejoo!! Mamy dla was konkurs! Tak mamy, są u mnie Patii i Damiann. Konkurs polega na tym że w komentarzach piszecie o czym mamy zrobić posta. Najlepszy pomysł na posta wygrywa! Nagrodą jest wykożystanie pomysłu oraz zasponsorowanie (Czy jakoś tam) Bloga. Komentarze są za darmo. Piszcie śmiało komentarze! Będę usuwać tylko komentarze w których są użye wulgarne słowa.
Bye Bye 
PS.Dziś bez podpisów.

sobota, 1 lutego 2014

Sesja Patii z Hipciam Walentym

                                                                                               ♥Patii♥

Sesja Damianaa z Hipciem Walentym.


                                                                             
                                                                                                                   ☻Damian☺

Sesja Zuzy z Hipciem Walentym ;)




                                                              Zuzaa♥



Walentynki + Gość specjalny!


Hejo!! Post o Walentynkach! A ze mną są Patii i Damiann. Mam też gościa specjalnego. Tak wygląda
                                              Zwie się...A może sam nam się przedstawisz
                                              - Ok.
                                              - To zaczynaj.
                                              - Zwiem się Hipcio Walenty. 
                                             - Będziemy  sobie z nim robić romantyczne zdjęcia 
                                              najpierw moja sesja w następnym poście. 
                                                Bye Bye.
                                             
  
 Zuzaa i Pati i Damian
Ciągle to iii XD

Nudyyy Na Pudyyy Czyli Choroba Zespół NNP XD

Hejoo. Są u mnie Patii i Damiann.Chorujemy na Zespół NNP (Nudyy Na Pudyyy). tak wyglądamy w tej chorobie.
                                                Ja w chorobie NNP
                                            Patii w chorobie NNP
   
                                              Damiann w chorobie NNP
Jedynym lekarstwem są komy.
Bye Bye.
                                                                                                Zuzaa
                    ♥Patii
                    Damiann

piątek, 31 stycznia 2014

Już jestem i bardzo przepraszam ;)

Hejo! To znowu ja chciałam przeprosić za to że była taka przerwa od poprzedniego postu do tego. Em...
o czym by tu napisać?? O już wiem MSP (MovieStarPlanet)! Ok MSP to gra nie na pc i nie do pobrania. Myślę że niektórzy znają już MSP.Możecie mnie zaprosić mój login a może bardziej loginy bo mam dwa konta na które wchodze często czyli Rudzielec158 i Viktoria!@#$. O to one są w tym ArtBook'u
Wiem nie są jakieś piękne żeby je udostępniać no ale i tak są tu ;) ok teraz jeszcze jedno zdjęcie (nie moje)
Ok to na tyle i jeszcze na koniec chcę was jeszcze raz przeprosić i Bye Bye ;)



                                                                                                                                                        Zuzaa

wtorek, 14 stycznia 2014

Ja i Patii...SAME!!


Siema!!! jest u mnie Pati i się nudzimy  więc to nasz post a to nasz pierwszy fil o barbie XD zapraszam do oglądania :) Bye bye bye bye  ♥♥

poniedziałek, 13 stycznia 2014

BIAŁO!!!!

Hejooo! Wiecie co? Wczoraj lało było szaro i ponuro a dziś....BIAŁO!!! Noi oczywiście idąc do szkoły starałam się nie patrzeć na ten śnieg i lód bo gdybym się spojrzała  to bym odrazu chciała się ślizgać po lodzie a i tak już byłam prawie spóźniona. [prawie spóźniona lol xD] Ale i tak po szkole z Olgą i Wiką bawiłyśmy się w śniegu. Potem zaczełyśmy się ślizgać ale niestety Wiki musiała szybko iść. gdy Wiki była w połowie drogi ja z Olgą cały czs się ślizgałyśmy aż nagle taki pies zaczął szczekać a my z Olgą zaczełyśmy uciekać XP. Wiki się zawróciła.A potem każda poszła do domu. Ja jak wróciłam do domu jak to ja przed telewizor. Ok to na tyle.A teraz troche obrazków na koniec.

                                                                           
jakaś moviestar PS. nie moja


oooo


Ok. Bye bye




niedziela, 12 stycznia 2014

Przepraszam

Przepraszam że nie było postów były problemy to znaczy szkoła,lekcje,nie mogłam się zalogować.Bardzo was za to przepraszam mam nadzieje że mi wybaczycie. To na tyle bye bye Ps. może nie długo zrobie jakiegoś posta.