poniedziałek, 13 stycznia 2014

BIAŁO!!!!

Hejooo! Wiecie co? Wczoraj lało było szaro i ponuro a dziś....BIAŁO!!! Noi oczywiście idąc do szkoły starałam się nie patrzeć na ten śnieg i lód bo gdybym się spojrzała  to bym odrazu chciała się ślizgać po lodzie a i tak już byłam prawie spóźniona. [prawie spóźniona lol xD] Ale i tak po szkole z Olgą i Wiką bawiłyśmy się w śniegu. Potem zaczełyśmy się ślizgać ale niestety Wiki musiała szybko iść. gdy Wiki była w połowie drogi ja z Olgą cały czs się ślizgałyśmy aż nagle taki pies zaczął szczekać a my z Olgą zaczełyśmy uciekać XP. Wiki się zawróciła.A potem każda poszła do domu. Ja jak wróciłam do domu jak to ja przed telewizor. Ok to na tyle.A teraz troche obrazków na koniec.

                                                                           
jakaś moviestar PS. nie moja


oooo


Ok. Bye bye




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz